Przypominamy o składaniu wniosków „węglowych”
W Urzędzie Miasta cały czas przyjmujemy wnioski o zakup węgla w preferencyjnej cenie. Wniosek muszą złożyć mieszkańcy Włocławka, którzy mają przyznany dodatek węglowy.
Najpierw mieszkańcy składają w Urzędzie Miasta wniosek o preferencyjny zakup paliwa stałego przez gospodarstwo domowe. Następnie Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie dokonuje ich weryfikacji na podstawie prawa do uzyskania dodatku węglowego. Po wpłaceniu pieniędzy do kasy miasta, osoba uprawniona otrzyma fakturę, z którą uda się do jednego z trzech punktów sprzedaży: przy ul. Grodzkiej 68 B; ul. Barskiej 4; ul. Toruńskiej 174. Do ceny węgla nie jest doliczony koszt transportu z punktu do danego gospodarstwa domowego. Będzie to dodatkowy koszt ustalany bezpośrednio z danym punktem sprzedaży.
Formularze wniosków można składać:- w formie tradycyjnej, do dwóch urn zlokalizowanych: w holu Urzędu Miasta przy Zielonym Rynku 11/13 i w budynku ratusza przy ul. 3 Maja 22 (formularze wniosków są dostępne przy urnach);- w formie elektronicznej, zeskanowany druk wniosku można przesłać na adres: kryzys@um.wloclawek.pl (druki są zamieszczone do pobrania w BIP: https://mst-wloclawek.rbip.mojregion.info/skladanie-wnioskow-o-preferencyjny-zakup-paliwa-stalego-przez-gospodarstwa-domowe/
Termin rozpoczęcia sprzedaży uzależniony jest od wskazania przez PGE czasu i miejsca odebrania węgla. Będziemy Państwa na bieżąco informować o terminie rozpoczęcia sprzedaży.